7 תשובות
לא
*עדיין* לא
אנונימי
לא
לא מעלה סטורי בכלל
לא
אני בכללי לא פעילה, אז אני לא מרגישה צורך לעלות דבר שכזה.
אני מרגישה שבנקודה שלי עכשיו יותר מכבד פשוט לא לעלות כלום, ולתת ליום הזה (ובכללי) את היחס וההסברה הנכונה.
לשאוף להיות אדם טוב יותר.
אני בכללי לא פעילה, אז אני לא מרגישה צורך לעלות דבר שכזה.
אני מרגישה שבנקודה שלי עכשיו יותר מכבד פשוט לא לעלות כלום, ולתת ליום הזה (ובכללי) את היחס וההסברה הנכונה.
לשאוף להיות אדם טוב יותר.
לא..אני פחות מעלה פוסטים בכללי לסטורי של כל מני ימים או פיגועים שיש שתמיד כולם מעלים
באותו הנושא: