7 תשובות
*עדיין* לא
אנונימי
לא
Snt
לא מעלה סטורי בכלל
לא
אני בכללי לא פעילה, אז אני לא מרגישה צורך לעלות דבר שכזה.
אני מרגישה שבנקודה שלי עכשיו יותר מכבד פשוט לא לעלות כלום, ולתת ליום הזה (ובכללי) את היחס וההסברה הנכונה.
לשאוף להיות אדם טוב יותר.
לא..אני פחות מעלה פוסטים בכללי לסטורי של כל מני ימים או פיגועים שיש שתמיד כולם מעלים