10 תשובות
ראיתי את זה ביוני שלדון והגעתי למסכנה שכן הוא פשוט ממלא מקום
כן. או לא
לא בפתח תקווה
אנונימי
יאנג שלדון3>
שואל השאלה:
נשבעת לכם שלא ראיתי יאנג שלדון השאלה הזו מקורית
נשבעת לכם שלא ראיתי יאנג שלדון השאלה הזו מקורית
שלדון חח
אבל כן
אבל כן
יאנג שלדון
ממש לא! המציאו אותו די לא מזמן
כן ולא, לא יודעת, סיבכתי את עצמי. כל מה שלא קיים לא קיים, מה שאין- אין. דברים שאינם לא ניתן לסכום, ולכן אין שווה אפס, *אבל*- אם מה שלא קיים הוא "אין", אז כל מה שכן קיים הוא "יש", וכל מה שקיים- קיים. וחוץ ממה שקיים, יש כלום, אבל כלום זה לא קיים, אז זה אומר שהכל קיים כי מה שהוא לא נכלל בהכל, לא קיים, (אפילו לא תיאורטית), והכל לא יכול להיות שווה לאפס.
אשמח לשמוע את דעתם של אחרים, זה מעניין.
אשמח לשמוע את דעתם של אחרים, זה מעניין.
אפס נועד לתאר משהו חסר/לא קיים, ככה שהוא קיים בזכות המשמעות שלו, שהיא כלום.
תיסבכתי את עצמי...
תיסבכתי את עצמי...
אנונימית
באותו הנושא: