6 תשובות
כן זה אומר שכשאת מציבה 0 בx, הy יהיה אפס
את בטוחה שכתבת את הפונקציה נכון?
כי אין דבר כזה
(0)f

__________________________________
y
(f(x
(g(x
(h(x
וכדומה .. כל אלו במילים אחרות שמות נוספים ל=y
כלומר שמות נוספים לפונקציה..
אין דבר כזה (f(0
אלא אם כן ...
מציבים 0 במקום x בפונקציה
כלומר
x=0
אז זה בהחלט נכון כי את מציבה איקס שווה 0, הפונקציה כן עוברת בראשית הצירים בנקודה כמו שכתבת 0,0 - ולכאורה הפונקציה מתאפסת בנקודה 0 שבכל מקרה נקודת האפס זה נקודת הx זה אותו דבר
זה אומר שהפונקציה עוברת ב- (0;0), כן.