14 תשובות
את לא צריכה לגרום לזה להשתנות
זה לא משהו שאת חייבת לחוות ואם לא אז את לא "קולית" מספיק
כשתהיה מוכנה ותכירי חבר תצנשקי
זה לא משהו שאת חייבת לחוות ואם לא אז את לא "קולית" מספיק
כשתהיה מוכנה ותכירי חבר תצנשקי
שואל השאלה:
מה לא הבנתי?
מה לא הבנתי?
שואל השאלה:
דיברתי על גירל
דיברתי על גירל
מכירנ חבר
שואל השאלה:
זה לא שאני ממש ביישנית או בלי חברים אני דיי חברתית לא יודעת מה לא בסדר איתי שלא רוצים אותי
זה לא שאני ממש ביישנית או בלי חברים אני דיי חברתית לא יודעת מה לא בסדר איתי שלא רוצים אותי
הכל בסדר זה שלא התנשקת לא אומר שמשהו לא בסדר איתך או שלא רוצים אותך
^*אין קשר בין העובדה שלא התנשקת לזה שלא רוצים אותך.
יש לי חברות בתולות מבט שאפילו אני נמשכת אליהן
יש לי חברות בתולות מבט שאפילו אני נמשכת אליהן
אני בן 16 ולא התנשקתי
את בת 15 נשמה זה גיל שצריכים להשקיע בלימודים ואז לחשוב על חבר
אנונימי
זה טבעי והכי בסדר בעולם
אני התנשקתי פעם ראשונה בגיל 19
אני התנשקתי פעם ראשונה בגיל 19
אני התנקשתי פעם ראשונה בגן ואחרייה בכיתה א'
סתם אומר לידע כללי
הביעה היא לא בך היא בהם הם פשוט לא הקטע בכללי בנות נמשכות לגברים שהם יותר בוגרים וגבריים מאשר ילדותיים...
סתם אומר לידע כללי
הביעה היא לא בך היא בהם הם פשוט לא הקטע בכללי בנות נמשכות לגברים שהם יותר בוגרים וגבריים מאשר ילדותיים...
בראבו
פשוט תחכי שיהיה מישהו שבאמת תרצי לעשות את זה איתו.
אל תחפשי להיפטר מזה.
את כולה בת 15 מה קשור להתנשק עכשיו
אל תחפשי להיפטר מזה.
את כולה בת 15 מה קשור להתנשק עכשיו
זה יבוא בסוף
באותו הנושא: