9 תשובות
לא
כי הם לא עובדים את הצדיק,
הם מתפללים לאלוקים שבזכות הצדיק הם יוושעו
כי הם לא עובדים את הצדיק,
הם מתפללים לאלוקים שבזכות הצדיק הם יוושעו
אלא אם כן אלו אנשים שממש עושים מהקבר כמישהו שיעזור להם ואינם פונים לאלוקים, רק אז זו עבודה זרה
לא בדיוק
לנשק מזוזה למשל זה עבודה זרה
לנשק מזוזה למשל זה עבודה זרה
^ לא נכון
אנונימית
"לא תעשה לך פסל וכל תמונה"
לנשק חפץ מוחשי כמו מזוזה, להתפלל לקיר, לשים תפילין, כל זה דומם בדיוק כמו העגל מזהב
לנשק חפץ מוחשי כמו מזוזה, להתפלל לקיר, לשים תפילין, כל זה דומם בדיוק כמו העגל מזהב
מה הקשר,
כשמתפללים בכותל המערבי זה איפה שיש שכינה, והשכינה לא זזה משם לעולם
המקום שם מקביל מתחת לכיסא הכבוד
ואי אפשר לעלות להר כיום וכולי
לא מתפללים לכותל, מתפללים לאלוקים שם
ולכותל יש חשיבות גדולה
גברים שמניחים תפילין זו לא עבודה זרה, הם לא מהללים את התפילין או עובדים את התפלין, הם עובדים את אלוקים כמו שהוא ציווה
כשמתפללים בכותל המערבי זה איפה שיש שכינה, והשכינה לא זזה משם לעולם
המקום שם מקביל מתחת לכיסא הכבוד
ואי אפשר לעלות להר כיום וכולי
לא מתפללים לכותל, מתפללים לאלוקים שם
ולכותל יש חשיבות גדולה
גברים שמניחים תפילין זו לא עבודה זרה, הם לא מהללים את התפילין או עובדים את התפלין, הם עובדים את אלוקים כמו שהוא ציווה
וואלה לא רואה הבדל
להניח תפילין באמונה שיש לזה השפעה רוחנית לא שונה מהעגל מזהב שהיהודים התפללו אליו
להניח תפילין באמונה שיש לזה השפעה רוחנית לא שונה מהעגל מזהב שהיהודים התפללו אליו
^ליטרלי השם בעצמו אמר אחרת.
לגבי קבר אני לא חושב שיש בזה ע''ז
לגבי קבר אני לא חושב שיש בזה ע''ז
לנשק מזוזה זה להזכר בשורשים, מאיין באנו ולאן הולכים. זו תזכורת במודע שאנחנו יהודים ומקימים מצוות
באותו הנושא: