20 תשובות
את, כי זה הגוף שלך.
אני לא חושבת שיש צד צודק
אני מגלחת אבל כשיש עליי שיערות ולא גילחתי הרבה זמן גם אני פשוט שמה מכנסיים ארוכים
תעשי מה שאת מרגישה לנכון
זה לא ענין של צודקת זה ענין של העדפה אישית
את ליטרלי אף אחד לא רואה
אין לי סיי תעשי מה שאת רוצה
3~
אני לא מבין בזה אז בבקשה לא לקחת אישית.. אני בן אדם של אסטטיקה אז הייתי ממליץ על להוריד
אם לא רואים , אין סיבה שתורידי. אם לא מפריע לך זה הגוף שלך מי היה שתתערב?
את צודקת,אם את לא חושפת את הרגליים אז מזה משנה אם לא לגלח?
אני חושבת שתעשי מה שאת רוצה
את זה הגוף שלך את אחראית מה לעשות
תעשי מה שבא לך אין צודקת לא צודקת, היא הציעה לך מבחינה אסתטית להוריד אולי חשבה שזה מפריע לך ואת לא יודעת איך אז היא הציעה.
לא צריך לעשות ריב מכל דבר, תגידי לה שאת לא רוצה וזהו
את, זה הגוף שלך אם את בוחרת לא להוריד אל תורידי
את אם את הולכת בארוך אז זה סבבה
את וזה לאו דווקא בגלל המכנסיים הארוכים זה הגוף שלך ורק את תחליטי אם את רוצה להוריד שיער או לא
תעשי מה שטוב לך
שואל השאלה:
תודה!! אני כן מורידה בידיים פשוט ברגליים לא כי גם ככה אני תמיד בארוך, לא היה ריב על זה סתם ויכוח קטן
אנונימי
את,גוף שלך