8 תשובות
הייתי עוזר, אבל לא בתור חבר אלא בתור אדם שעוזר לזר. לא משהו שייקח יותר מדי מזמני
הייתי עוזרת אבל לאט לאט כבר לא כי אני שונאת שמנצלים אותי
שואל השאלה:
'
'
אנונימית
אני היית עוזר כי אני האופי שלי בן אדם שהוא יותר מידי נחמד אבל לא שומר איתו על קשר בכלל ואם זה קורה באופן קבוע אז מתעלם
שואל השאלה:
-
-
אנונימית
שואל השאלה:
-
-
אנונימית
כנראה שכן
לא הייתי מגיבה
או שהייתי יוצאת עליו
תלוי כמה אכפת לי באותו רגע
או שהייתי יוצאת עליו
תלוי כמה אכפת לי באותו רגע
באותו הנושא: