7 תשובות
יש סיבה שנפרדנו, לא תודה
מקווה שלא תהיה לי ואין לי
אנונימי
תלוי ממה נפרדנו
הייתי נותן צ'אנס
הייתי חוזרת אליו כי הוא הכל בשבילי
מסרבת פשוט
פאק יו ביצ'
ככה הייתי מגיבה
ככה הייתי מגיבה
באותו הנושא: