6 תשובות
אם עצרת את זה אין לך מה להרגיש אשמה
בת כמה את?
אנונימית
שואל השאלה:
17^
אנונימית
כנראה שאת פשוט נמשכת אליו ונתת לזה לקרות
הכל ממש בסדר עם זה שזה קרה אין לך מה להרגיש רע עם עצמך בכל גיל
אם זה מה שאת רוצה לכי עם זה עד הסוף ואם זה לא אז תעצרי וקחי צעד אחורה
אז זה בסדר זה פחות נורא מאם היית בת 14 או 15
פשוט עצרת את זה אין את לא צריכה להרגיש אשמה
אנונימית
חחח למה זה היה יותר נורא אם היא הייתה קטנה יותר
שכל אחת תעשה מה שהיא מעוניינת לעשות באיזה גיל שהיא תרצה אולי זה נראה מוזר לאנשים אחרים אבל להרבה בנות בגילאים האלה יש צרכים בדיוק כמו לבנים.
^ כי 17 זה גיל שיחסית נורמאלי לדברים כאלה
שכל אחת תעשה מה שהיא תרצה כן לא אמרתי משהו על זה אבל אני חושבת שאם זה היה מתחיל לקרות בגילאים האלה היא הייתה יותר נלחצת
אנונימית