5 תשובות
איכסה גם עם הוא יקקבל אותך על תלגי
איכס מזעזע
בגדול אין לך מה לעשות במצב הזה אבל גם אם הוא יקבל אותך תעשי לעצמך טובה ואל תלכי.
בגדול אין לך מה לעשות במצב הזה אבל גם אם הוא יקבל אותך תעשי לעצמך טובה ואל תלכי.
אל תעבדי שם.תחפשי עבודה אחרת.
כעקרון את יכולה לתבוע אותו יש חוק כזה שאסור לא להכניס לעבודה רק בגלל מוגבלות כלשהי אבל אני מבטיחה לך שגם אם הוא יהיה העבודה היחידה בעולם אף אחד לא ילך לעבוד אצלו
אנונימית
יש לזה סיבה,תאמיני לי שלא כדאי לך לעבוד שם בגלל האלרגיה.
באותו הנושא: