התחברות
הרשמה
תגידו יורש אכזר זה ספר טוב ?
21 באפריל 2023, 22:28
קריאה
יורש אכזר
המלצות קריאה
ספרים
ספרי קריאה
2 תשובות
ספר נחמד, זה אמור להיות מאפיה אבל בתור מאפיה הייתי נותנת לזה 2/3
S
Sunshiny
אני אהבתי אותו בגלל שהדמות הנשית שם היא חזקה, יש שם קטעים אייקונים
א
אנונימית228884
באותו הנושא:
לאיזה גיל הספר יורש אכזר?
תגידו זאת מתיחה אכזרית לעשות לילד בן 4?
איזה ספר עדיף לי לקנות נסיך אכזר או יורש אכזר?
מה יותר טוב (ספרים) יורש אכזר או חטיפה אכזרית?
מי שקראה יורש אכזר כנסוו
אפשר לקרוא את הספר "חטיפה אכזרית" בלי לקרוא את "יורש אכזר"?
מה עדיף לקרוא קודם ברית של כבוד או יורש אכזר
למי שקראה יורש אכזר
מי שקרא את יורש האכזר ואת כל הסדרה
יש למישהו קישור לספר יורש אכזר ויכול לשלוח לי קישור?
למי שקרא את הסדרה של יורש אכזר כנסו