2 תשובות
קראתי רק את נסיך אכזר. קצת מעצבן אבל אהבתי את הסוף.. בסך הכל הוא נחמד אבל אם היה לו חלק 2 לא הייתי קונה
אהבתי הרבה יותר את נסיך אכזר ואת יורש לא אהבתי בכלל אבל זה כי אני לא אוהבת מאפיה
בכללי נסיך אכזר זה ממש טוב ומעניין והוא נמצא בסדרה שהיא גם אחת הטובות שקראתי
בכללי נסיך אכזר זה ממש טוב ומעניין והוא נמצא בסדרה שהיא גם אחת הטובות שקראתי