7 תשובות
ברור שזה הגיוני תספרי לוו
זה לא רע ולא טוב.. זה נורמלי
שואל השאלה:
אמאךאהה נראלךך אנחנו מדברים פעם בחודש וגם זה בקושי אוף
אמאךאהה נראלךך אנחנו מדברים פעם בחודש וגם זה בקושי אוף
אנונימית
אז תיצרי איתו יותר אינטרקציה!!
שואל השאלה:
הלוואי אני ביישנית בטירוףף :(( וגם הוא חבר ממש טוב של אח שלי אז.. כן אין זיכוי
הלוואי אני ביישנית בטירוףף :(( וגם הוא חבר ממש טוב של אח שלי אז.. כן אין זיכוי
אנונימית
עוד יותר טוב, דברי עם אח שלך שיעזור לכם לדבר יותר
שואל השאלה:
חח אמאלה נראלך אם אח שלי יידע הלך עליי, גם זה בושות ממש
חח אמאלה נראלך אם אח שלי יידע הלך עליי, גם זה בושות ממש
אנונימית
באותו הנושא: