5 תשובות
תתחילי שיחה
יש לך קראש על ידיד שלך...
תנסי להתקדם הלאה, לשכוח ממנו ולמצוא מישהו אחר
אם אתם בקשר טוב תספרי לו מה את מרגישה אבל אם לא אז עדיף שתתחברי אליו ותראי מה קורה לפני שאת אומרת לו אבלל אם את בטוחה שזה לא הדדי אז תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים וזה כבר יעבור לבד.. (תעשי ספורט, תשקיעי בתחביבים שלך, תהיא הרבה עם חברים, לימודים,)
תתחילי איתו כבר! מה יש לך להפסיד? את גם ככה סובלת מהקשר שקיים עכשיו
אוף למה אני מתאים לתיאור הזה ולא קורה איתי כלום בחיים