2 תשובות
מלא באים עם מזוודה
זה אפילו עדיף לדעתי כי התיק כבד ועושה כאב גב ומזוודות זה יותר מסודר
אבל מה שזורם לך
אני באתי עם תיק
לא כי מזוודה זה מפדח אלא כדי להיכנס לאווירה של צבא חחח
לא רציתי להרגיש שאני הולכת לחופשה
מה שמרגיש לך
ובהצלחה בטירונות! חוויה מטורפת