6 תשובות
עם מזוודה זה הכי נוח.
מזוודה
אם את עושה את הטירונות בעיר הבהדים תביאי מזוודה
אם את לא יודעת אז תביאי תיק כי אם תגיעי לבסיס טירונות כמו ניצנים בלי מדרכה נורמלית זה יכול לדפוק את הגלגלים של המזוודה
אם את לא יודעת אז תביאי תיק כי אם תגיעי לבסיס טירונות כמו ניצנים בלי מדרכה נורמלית זה יכול לדפוק את הגלגלים של המזוודה
שואל השאלה:
^אני לא יודעת איפה עושה טירונות:((
תודה
^אני לא יודעת איפה עושה טירונות:((
תודה
מזוודה!
תביאי מזוודה יותר נוח, אני באתי עם תיק וזה סתם היה כבד ולא נוח להיסחב עם זה
באותו הנושא: