התחברות
הרשמה
נפרדתי ממנו והוא נלחם ואומר שאף אחד לא יאהב אותי כמוהו,ואומר לי שהוא יקבל התקף לב ויגיע לבית חולים,זה נורמלי בפרידה?
20 באפריל 2023, 18:02
פרידות
פרידה
ביטחון עצמי
מערכת יחסים
איך יודעים
2 תשובות
אני לא יודעת אם זה נורמאלי אבל זה לא צריך להיות. אל תיכנעי למניפולציות האלה, נפרדת ממנו מסיבה
_
_Shir_
לא, זה מניפולטיבי
ב
ביטרבלו21
באותו הנושא:
נפרדתי ממנו והוא נלחם ואומר שאף אחד לא יאהב אותי כמוהו,ואומר לי שהוא יקבל התקף לב ויגיע לבית חולים,מה לעשות?
נפרדתי ממנו והוא לא נלחם עלי זה אומר שהוא לא בקטע בכלל??
נפרדתי מחבר שלי כי הוא לא לקח אותי לסרט, אז נפרדתי ממנו והוא אומר שהגזמתי, זה נכון? כי אני חושבת שלא
נפרדתי ממנו כי הוא פגע בי, והוא לא נלחם..(?
נפרדתי מחבר שלי והוא נלחם אבל בו זמנית שולח הודעות לאחרות..למה עושה את זה?
נפרדתי מחבר שלי כי כשהוא שותה הוא בן אדם אחר עצבני ואלים הרים עליי ידיים פעם שניה,הוא נלחם לחזור אליו?
נפרדתי ממנו כי הרים עליי ידיים פעם שניה בהשפעת אלכוהול,בכללי הוא בן אדם טוב ועם לב ועוזר הוא נלחם מלא ואוהב,לתת הזדמנות?
"כשאתה נלחם על יחס ממנה, היא תתן אותו לאחד שמתעלם ממנה" - מסכימים עם זה?
הוא הפליץ לידי וירד לי ממנו אז נפרדתי ממנו, לגיטימי??
באתי להפרד ממנו ואז הוא רשם לי את זה, זה אומר שהוא באמת אוהב אותי אם הוא נלחם ככה?
נפרדתי ממנו והוא רשם לי טוב