7 תשובות
שיקבל התקף לב אנלאקי לייף
שימות אז
שואל השאלה:
זה מניפולציות?
אנונימית
שואל השאלה:
או שזה נורמלי בפרידה?
אנונימית
יש סיכוי שזה מניפולציה או שזה מאוד קשה לו והוא מגזים עם התגובה
כלום, בסך הכל ניסה לעשות עליך מניפולציה, תתעלמי
כלום. זו מניפולציה כדי לגרום לך להרגיש אשמה במידה והבחור, שאגב צריך פסיכולוג יעשה משו. כדי שתישארי ותעשי את הרצון שלו בלי להתחשב ברגשות שלך. אבל לא משנה מה הוא יעשה לעצמו זה לא באשמתך. זה בחירה שלו מה לעשות אם לקבל את זה או לא
באותו הנושא: