4 תשובות
תלכי היום שמעי שירים תהיי בטלפון לפעמים קניון לבד עדיף וכיף יותר משלישיה ושאת לבד
מה שאת מרגישה שיהיה לך הכי כיף אבל לא ממליצה להסתובב לבד
להיפגש עם שתי חברות
להיפגש עם שני חברות