5 תשובות
לא
לא, הכי כיף
גם אני הולכת לבד,לא רואה בזה בעיה.
אחרים תמיד יגידו ההפך
אחרים תמיד יגידו ההפך
זה לא מוזר אבל אני אישית אוהב ללכת למקומות כאלה עם חברים
באותו הנושא: