4 תשובות
"אני פגועה מחבר שלי"
כלום, אוף.
אתם 4 ימים ביחד. אתם בני 14. את כותבת פטקים.
אל תהפכי את זה ליותר מגוחך
אתם 4 ימים ביחד. אתם בני 14. את כותבת פטקים.
אל תהפכי את זה ליותר מגוחך
אם הייתי בת הייתי נפרד ממנו
אנונימי
לא לרמוז יפה שלי
קשר בנוי על תקשורת
תגידי לו מה שאת מרגישה ותצמחו מזה ביחד :)
קשר בנוי על תקשורת
תגידי לו מה שאת מרגישה ותצמחו מזה ביחד :)
באותו הנושא: