10 תשובות
שואל השאלה:
מה כן? על להתחיל פשוט או על לכתוב קודם משהוו?
מה כן? על להתחיל פשוט או על לכתוב קודם משהוו?
תשלחי לו ריפליי ותרשמי בריפליי יאללה
תהיי קלילה כזאת הכל טוב אל תחשבי יותר מידי
תהיי קלילה כזאת הכל טוב אל תחשבי יותר מידי
פשוט תשלחי ריפליי
אל תכתבי כלום לפניי זה הופך את זה להססני
אל תכתבי כלום לפניי זה הופך את זה להססני
נו עשית את זה??!
פשוט להתחיל
תכתבי קודם יאללה או משהו
שואל השאלה:
עשיתיי
עשיתיי
כן
שואל השאלה:
עוד לא כי אני באוטובוס עכשיו אז אני רוצה להראות יותר טוב בתמונהה
עוד לא כי אני באוטובוס עכשיו אז אני רוצה להראות יותר טוב בתמונהה
אהה אבל תעשי את זה ותעדכני
באותו הנושא: