5 תשובות
אני חושבת שהייתי מחכה כמה ימים,
קשה כרגע לשמוח עם מונבין:(
צריך כמה ימים לעכל את זה,זה נורא
קשה כרגע לשמוח עם מונבין:(
צריך כמה ימים לעכל את זה,זה נורא
שואל השאלה:
כן אני באמת אחכה, לא מסוגלת לחשוב על זה אפילו
בכלל לא שמעתי שירים היום
כן אני באמת אחכה, לא מסוגלת לחשוב על זה אפילו
בכלל לא שמעתי שירים היום
אנונימית
גם אני רגילה להעביר את היום שלי עם שירים אבל אין חשק כרגע:(
ובכלל עכשיו לשמוע אותו-
זה כואב.
ובכלל עכשיו לשמוע אותו-
זה כואב.
את מתכוונת בגלל מה שהיה עם מונבין??
מאסטרו??
מאסטרו??
שואל השאלה:
כן כן, בגלל מה שהיה עם מונבין
כן כן, בגלל מה שהיה עם מונבין
אנונימית
באותו הנושא: