5 תשובות
אני חושבת שהייתי מחכה כמה ימים,
קשה כרגע לשמוח עם מונבין:(
צריך כמה ימים לעכל את זה,זה נורא
שואל השאלה:
כן אני באמת אחכה, לא מסוגלת לחשוב על זה אפילו
בכלל לא שמעתי שירים היום
אנונימית
גם אני רגילה להעביר את היום שלי עם שירים אבל אין חשק כרגע:(
ובכלל עכשיו לשמוע אותו-
זה כואב.
את מתכוונת בגלל מה שהיה עם מונבין??
מאסטרו??
שואל השאלה:
כן כן, בגלל מה שהיה עם מונבין
אנונימית