15 תשובות
לא נראלי שצריך לספר היא תגלה עם הזמן אם תמשיכו
דיכאון כמצב רוח או דיכאון כרוני?
^^לא לא אם זה כרוני לא כדאי לגלות עם הזמן אבל כשאתה מספר את זה תנסה להקליל את זה כמה שיותר
שואל השאלה:
דיכאון לתקופה ארוכה
אנונימי
תהיה פתוח עם זה לדעתי עוד מההתחלה
אם זה סתם מצב רוח אל תספר את זה, זה יתגלה עם הזמן והקשר גם יוציא אותך משם, אתה יכול לשתף בדברים שאתה עובר אותה, לא לזרוק סתם באוויר שאתה בדיכאון
יכול להיות שזה ממש יקשה עליה. תספר לה את זה אבל לא באוקי תקשיבי יש לי דיכאון החיים שלי ממורמרים ועוד... זה כמו להגיד לבן אדם הי יש לי סרטן אני הולך למות עוד 3 שנים. זה פצצה וללכת. כמובן שאין מה לשוות בין דיכאון לסרטן אבל כן חשוב שהיא תדע בקלילות. אז לדעתי בהתחלה או בשני אחרי שאתה יודע שאתה רוצה להמשיך איתה את הקשר
עדיף שתגיד לה מההתחלה. אם היא תוותר עליך בגלל זה טוב שתסיימו עם זה מהר
אחרי נשיקה ראשונה
שואל השאלה:
מי תרצה אותי אם זה יהיה הדבר הראשון שאני אספר
אנונימי
אבל עדיף שתהיה עם מישהי שרוצה אותך כמו שאתה מאשר מישהי שחושבת שאתה מישהו אחר לא?
אחי הדיכאון לא מגדיר אותך ואל תתן לו להגדיר אותך, זה נכון שיש תקופות כאלו ולפעמים תקופות מאד ארוכות, אבל אחי דיכאון עובר ותקופות טובות מגיעות, חוויתי דיכאון כזה ואני הרבה פעמים חוזר לשם אבל תמיד יוצא משם, אז אל תתן לו להגדיר אותך ואל תשקע בו, דיכאון יוצר במוח שגורם ליותר דיכאון וזה מעגל שקשה לצאת ממנו, יש לך הזדמנות לזוגיות שאני מניח שאתה רוצה והיא תלמד להבין אותך עם הזמן, אל תתן לדיכאון להגדיר אותך ואל תציב את כובד משקלו על הקשר החדש לפני שהוא התעבה
זה ממש לא נכון . אני בטוחה שיש מלא בנות שלא אכפת להן לצאת עם מישהו עם דיכאון
לחברים הכי טובים שלי יש דיכאון . ולי יש את הכישרון לגרום לאנשים לחייך ואני מרגישה הכי שלמה כשאני איתם .
בטוח יש עוד בנות כאלה
שואל השאלה:
בכל זאת מתי התזמון הכי נכון לספר?
אנונימי