6 תשובות
בין הראשון לחמישי וגם אז אם אתם בני שש עשרה
בין ראשון לשלישי
שואל השאלה:
אנחנו בני 15
אנונימי
זה תלוי בכל כך הרבה דברים חיצוניים אחרים ולא רק כללי. זה משנה אם הבני זוג מכירים לפני כן, היו ידידים או שהם בכלל מכירים בקושי יום..תלוי.

בני 15 זה גיל נורמטיבי סך הכל - תלוי עד כמה אתם מכירים זה את זה. אם אתם בקושי מכירים אחד את השניה אני לא הייתי ממהרת לפתוח רגשות וציפיות ולהתלהב - קחו את זה באיזי, לאט לאט - קודם תפתחו אחד לשני רגשית זה הכי חשוב. אחרי זה מגע וכל הדברים האלו
מתי שמרגישים בנוח עם זה ושזה הזמן המתאים