7 תשובות
איך זה הגיוני מה
בגלל איזה משהו בתוך משרד החינוך כרגע או משהו והם משתמשים בנו כקלף מיקוח בגלל הבעיות הפנימיות שלהם
בגלל משהו במשרד החינוך, אמרו לא להראות ציונים לכלום עד שישנו את המשכורות של המורים או משהו כזה
שואל השאלה:
אוי מה אנחנו אשמים סעמק
אוי מה אנחנו אשמים סעמק
אנונימית
סתם מפילים את זה עלינו וזה כזה מבאס
תחשבי איזה מסכנים אלו שעושים בגרויות
תחשבי איזה מסכנים אלו שעושים בגרויות
שואל השאלה:
כןכן עשיתי בגרות לפני חודשיים ואני מתה לדעת את הציון
כןכן עשיתי בגרות לפני חודשיים ואני מתה לדעת את הציון
אנונימית
אוף זה מבאס רצח, אני מקווה שזה ישתנה בקרוב ותוכלי לקבל ציונים:/
באותו הנושא: