11 תשובות
4 יחידות 13
30
4 יחל
4 יחל
25 בבגרות 5 יחידות אבל עבדתי קשה והשתפרתי מאז
0 5 יחל
אבל סתם הגשתי דף ריק כי לא למדתי
אבל סתם הגשתי דף ריק כי לא למדתי
אני 4 יחידות וקיבלתי 8
36 5 יחל
וזה עוד היה שיפור ציון אז בכלל כיף לי :)
וזה עוד היה שיפור ציון אז בכלל כיף לי :)
10 בחמש
ירדתי לארבע ועכשיו זה שישים
ירדתי לארבע ועכשיו זה שישים
חמש יחל 38
אנונימית
חמש יחידות ושבעים ושמונה
אנונימית
5 יחל, 64 בבוחן פתע
5 יח"ל. הכי נמוך במבחן - 90 בבר אילן, 100 בבית הספר
אנונימית
באותו הנושא: