תשובה אחת
בסוף כיתה ח נרשמים לקורס, מגיעים לבית ספר לדבר על זה ואם לא מגיעים לבית ספר שלך תתקשר לתחנה שקרובה לבית שלך לברר מתי נפתח קורס