התחברות הרשמה

איך מתחילים את הקורס בכבאות? - קישור מצורף

ובאיזה כיתה מתחילים את זה?
ההתנדבות הזאת מרגישה לי כל כך בשבילי
5 בספטמבר 2021, 04:21
כבאות    
תשובה אחת
שואל השאלה:
אבל איפה
אנונימית
באותו הנושא:
איפה יש יותר חתיכים. במד"א או בכבאות והצלה?
אם היו מציעים לכם/ן להתנדב בכבאות והצלה, הייתם עושים את זה?
סיימתי קורס כבאות והצלה בצבא
מישהי שמתנדבת בכבאות והצלה זה מגניב או מוזר וגברי?
משהו שעבר את הקורס של כבאות והצלה "צופי אש" ?
כדאי להתנדב בכבאות והצלה?
יש אפשרות כזו לעשות שירות לאומי בכבאות?
מה אתם חושבים על צופי אש(תנועה בכבאות והצלה)
מה אתם חושבים על מישהי שמתנדבת כבר כמה שנים בכבאות והצלה?
אני עוד מעט מתחילה קורס גלישה כדאי לי לקנות גלשן לפני או שאני אסיים את הקורס?
קורס חובשים כללים בצבא - כל כמה פעמים בשנה הקורס מתחיל?