11 תשובות
ברור (:
כן..<3
כמובן, כולנו בני אדם!
כן
כולם שווים
כולם שווים
אני לא מכבדת את מי שלא מכבד
את כולם חוץ מהסודנים כי בגללם אני חייה בפחד בשכונה שלי ובקושי יוצאת מהבית
אנונימי
אני מכבדת כל בן אדם, עד הרגע שהוא מפסיק לכבד אותי
את האמת? קשה לי עם ערבים, מוסלמים ונוצרים.
ואף אחד אבל אף אחד לא יכול לשפוט אותי על זה
ואף אחד אבל אף אחד לא יכול לשפוט אותי על זה
בטח!
ברור שכן!
ברור מכבדת (:
באותו הנושא: