2 תשובות
אני ממש לא אוהבת את אורן הזה הוא רק יורד על ילדים קטנים ואז מרגיש עם ביטחון זה מזעזע בעיניי ובטח סתם הוא אומר מעיין אהובה כי הוא מחפש מה להגיד וממציא דברים שקריים
סתם מישהי ששאלה אותו שאלה באינטסגרם
באותו הנושא: