7 תשובות
היי תפנה אליי בפרטי אשמח לשתף
אנונימית
אני באמת מצטערת שעברת את זה.
ולצערי אין לי פתרון טוב בשבילך, חוץ מפשוט לדבר עם אמא שלך ולהסביר לה את עצמך, ובסופו של דבר להתרחק.
ולצערי אין לי פתרון טוב בשבילך, חוץ מפשוט לדבר עם אמא שלך ולהסביר לה את עצמך, ובסופו של דבר להתרחק.
בבקשה אל תנתק קשר עם אמא שלך
אנונימית
אני ממש מצטערת שזה מה שאתה עובר.
אני אגיד חד וחלק שאתה צריך לנתק קשר עם אבא שלך.
אמא שלך מסכנה ועם כל הקושי שיש בדבר, לדעתי כן צריך לעזור לה ולהיות שם בשבילה. לדאוג לה להיות רחוקה מאבא שלך ולדווח לחוק עליו.
יש לך אחים? אם כן צריך גם לדאוג להם. אני בטוחה שאחרי כל הקושי הזה יגיעו זמנים טובים
אני אגיד חד וחלק שאתה צריך לנתק קשר עם אבא שלך.
אמא שלך מסכנה ועם כל הקושי שיש בדבר, לדעתי כן צריך לעזור לה ולהיות שם בשבילה. לדאוג לה להיות רחוקה מאבא שלך ולדווח לחוק עליו.
יש לך אחים? אם כן צריך גם לדאוג להם. אני בטוחה שאחרי כל הקושי הזה יגיעו זמנים טובים
היי, הייתי ממליצה לפנות למשטרה לגביי אביך ולפני שאתה עוזב את אמא שלך תדאג לה לטיפול פסיכולוגי ותדאג שהאבא בכלא לפני שאתה מנתק קשר כדי שהיה לה טוב
שואל השאלה:
זה מאוד מורכב כי לאמא שלי אין אזרחות ואם היא עוזבת את אבא שלי זה אומר שמעיפים אותה מהארץ. אמרתי לה שאני מוכן לעזור לה לעזוב את הארץ אבל היא לא מוכנה לעזוב בלעדיי. אני מתכנן לעשות קריירה צבאית והסברתי לה שאני לא יכול לטוס איתה אבל היא מתעקשת.
אמא שלי פעם הייתה שפויה אבל היום היא כבר לא מרוב כל האלכוהול והסמים שהיא עשתה. אבא שלי (שהוא הבן זוג שלה אני פשוט קורא לו אבא) פרימיטיבי והוא לא מרשה לה לעשות שום דבר בלי אישור שלו. אין לה חברות הוא נועל אותה בבית. היא איבדה את עצמה בגלל כל זה
אני חי את השגרה הזאת כבר 10 שנים והצבא גרם לי להבין שדי אני לא יכול יותר להמשיך בזה גם אם זה דורש ממני לנתק איתם קשר.
אני מבין שלנתק קשר זה צעד נוראי ואני מבין את זה שאתם אומרים לא לעשות את זה אבל אני שואל כן איך לעשות את זה. אני לא יכול להמשיך לחיות ככה כי זה פוגע לי בחיים. במצבים חברתיים, במצבים נפשיים, במצבים כלכליים. לא הוצאתי בגרות בגללם. נכנסתי למינוסים ולקחתי הלוואות בגללם. לא רוצה להמשיך לחיות בדרך הזאת.
תודה לכל מי שעוזר אני אפנה בפרטי :)
זה מאוד מורכב כי לאמא שלי אין אזרחות ואם היא עוזבת את אבא שלי זה אומר שמעיפים אותה מהארץ. אמרתי לה שאני מוכן לעזור לה לעזוב את הארץ אבל היא לא מוכנה לעזוב בלעדיי. אני מתכנן לעשות קריירה צבאית והסברתי לה שאני לא יכול לטוס איתה אבל היא מתעקשת.
אמא שלי פעם הייתה שפויה אבל היום היא כבר לא מרוב כל האלכוהול והסמים שהיא עשתה. אבא שלי (שהוא הבן זוג שלה אני פשוט קורא לו אבא) פרימיטיבי והוא לא מרשה לה לעשות שום דבר בלי אישור שלו. אין לה חברות הוא נועל אותה בבית. היא איבדה את עצמה בגלל כל זה
אני חי את השגרה הזאת כבר 10 שנים והצבא גרם לי להבין שדי אני לא יכול יותר להמשיך בזה גם אם זה דורש ממני לנתק איתם קשר.
אני מבין שלנתק קשר זה צעד נוראי ואני מבין את זה שאתם אומרים לא לעשות את זה אבל אני שואל כן איך לעשות את זה. אני לא יכול להמשיך לחיות ככה כי זה פוגע לי בחיים. במצבים חברתיים, במצבים נפשיים, במצבים כלכליים. לא הוצאתי בגרות בגללם. נכנסתי למינוסים ולקחתי הלוואות בגללם. לא רוצה להמשיך לחיות בדרך הזאת.
תודה לכל מי שעוזר אני אפנה בפרטי :)
היי אני מניחה שכדי לנתק קשר איתם וכל קשר אפשרי תמחק אותם מאנשי הקשר אל תדבר עלייהם תשנה שם משפחה ואפילו שם ותודיע להם שאתה לא מעוניין בקשר רעיל שכזה כי זה מכביד עליך
ואולי גם תלך לקבאן (פסחכולוג צבאי אני לא יודעת איך לכתוב)
ואולי גם תלך לקבאן (פסחכולוג צבאי אני לא יודעת איך לכתוב)
באותו הנושא: