10 תשובות
לא כזה נורא גם אני ככה
כנל
הו שיט גם אני
חשבתי אני אתעורר אבל לא , לא קרה
חשבתי אני אתעורר אבל לא , לא קרה
שמתי לעצמי שעון מעורר ללפני הצפירה כדי שזה לא יקרה.
לא מכבד בכלל.
אפשר להקדיש 2 דקות מחייך בשביל 6 מיליון יהודים שנספו בשואה.
לא מכבד בכלל.
אפשר להקדיש 2 דקות מחייך בשביל 6 מיליון יהודים שנספו בשואה.
קרה להרבה מאוד אנשים פה לא נורא העיקר הכוונה שלך הכל טוב
לא משהו
סבלו כלכך הרבה בשביל שאת תוכלי לישון ברוגע ואת לא מכבדת אותם דקה אחת בשביל לקום ולעמוד
סבלו כלכך הרבה בשביל שאת תוכלי לישון ברוגע ואת לא מכבדת אותם דקה אחת בשביל לקום ולעמוד
רע אחי, לא מכבד בשיט
סטפן קינג בסטי יכול להיות שהוא לא ידע שהוא ירדם או שהוא לא חשב על זה אם הוא שאל כנראה הוא כן רצה לעמוד
לא נורא יכול לקרות לכולם יש את של יום הזיכרון
יום הזיכרון זה לחללי צה"ל^
באותו הנושא: