8 תשובות
אם לא עשית את זה בכוונה אז בסדר קורה
לא עשית את זה בכוונה
הכל בסדר קורה.
הכל בסדר קורה.
גם אני ישנתי בצפירה אבל זה לא נורא כי זה בטעות
תראה זה לא בכוונה
היית צריך לדעת מראש כמו כולם שיש צפירה ב10 ולתאם את זמני השינה לפחות פעם בשנה
זאת האמת
לפחות אתה מצטער על זה ומרגיש רע
תעמוד לבד עכשיו 2 דקות כמו שהיית עושה
היית צריך לדעת מראש כמו כולם שיש צפירה ב10 ולתאם את זמני השינה לפחות פעם בשנה
זאת האמת
לפחות אתה מצטער על זה ומרגיש רע
תעמוד לבד עכשיו 2 דקות כמו שהיית עושה
בסדר לא נורא פעם אחרת
אסף?
אני כמוך
אנונימי
זה לא שעשית את זה בכוונה
באותו הנושא: