2 תשובות
תכיני סלט אם את אוהבת
או סתם לחם עם משהו
כי עדיף לא לאכול המון בערב (לא קשור למשקל, זה פשוט לא ככ בריא)
או סתם לחם עם משהו
כי עדיף לא לאכול המון בערב (לא קשור למשקל, זה פשוט לא ככ בריא)
לך תאכל
ותפסיקו להתעסק באוכל שלכם כלכך הרבה אלא אם כן המשקל שלכם פוגע לכם בבריאות
ותפסיקו להתעסק באוכל שלכם כלכך הרבה אלא אם כן המשקל שלכם פוגע לכם בבריאות
אנונימית
באותו הנושא: