2 תשובות
רק שאבין נכון,
השוות מכנס לאפס, וגילית שכשמציבים את זה במונה, זה יוצא שורש למינוס?
כי אם כן, זו אס' אנכית.
השוות מכנס לאפס, וגילית שכשמציבים את זה במונה, זה יוצא שורש למינוס?
כי אם כן, זו אס' אנכית.
שואל השאלה:
כן תודה
כן תודה
באותו הנושא: