התחברות הרשמה

אני ממש מתלבטת אם להזמין אוכל או שלא

מצד אחד בא לי להזמין אין לי כוח להתחיל לבשל עכשיו גם אין לי כלום בבית ואין לי כוח ללכת לסופר רציתי שניצל וציפס אבל עד שיפשיר עכשיו השניצל ועד שיכין ציפס גם מלא זמן לא אכלתי בחוץ מצד שני מרגיש לי קצת חבל להוציא על זה עכשיו מלא כסף וזה רק לי אני יצתרך לאכול הכל רציתי לאכול קצת פחות שטויות אני ממש מתלבטת להזמין עכשיו פיצה טוסט ואיזה קינוח(וופל בלגי או קרפ) זה היה לי ארוחה לכל היום וכבר מחר יבשל או לא להתעצל עכשיו ולהכין לעצמי לאכול סתם משהו קטן ובערב להכין שניצל וציפס
17 באפריל 2023, 12:45
אוכלתיאבוןרעבמסעדותמשלוחים    
3 תשובות
להזמין
אנונימי
להכין לעצמך. לכבד.
ערב יום השואה.
לא צריך להתפנק במאכלים ביום שכזה.
Minsnri
זה תלוי אם אתה עכשיו חוסך או לא
ה
השודד הבודד
באותו הנושא:
אני רוצה להזמין אוכל ואני מתלבטת בין סושי לפיצה מה כדאי?
באלי להזמין אוכל, מה להזמין?
באלי להזמין אוכל. מאיפה הכי כדאי לי להזמין?
היוש, יש לי מאתיים שקל להזמין אוכל (לעצמי) מה כדאי לי להזמין?
אני מתלבטת אם להזמין לי אוכל, תקשיבו להתלבטות ותחליטו
אני רוצה להזמין אוכל להזמין סושי או המבורגר?
אמא שלי היום לא בבית והיא אמרה לי להזמין אוכל מה כדאי לי להזמין??
מתלבטת אם להזמין לי סושי או להכין לי אוכל בבית מה לבחור ?
אני ואמא שלי מחפשות להזמין אוכל מה להזמין ?
בא לי להזמין אוכל, מה כדאי לי להזמין?
בא לי להזמין אוכל, מה להזמין?