6 תשובות
אם את באמת כזה רוצה הכל טוב תזמיני למרות שעדיף שתכיני בעצמך
שואל השאלה:
במילא אין לי פירות בבית, להוסיף להזמנה בורקסים?
במילא אין לי פירות בבית, להוסיף להזמנה בורקסים?
אם את רוצה
פשוט תזמיני אם את כל כך רוצה
לדעתי קומי ותעשי לעצמך, ציינת שאת מרגישה יותר טוב. פשוט תצאי מהחדר ואל תצרי מגע או אינטרקציה עם המשפחה, תעשי מה שאת צריכה ותחזרי לחדרך.
אין טעם לבזבז 70 שקל על משהו שכל כך קל להכין, עדיף שתכימי בעצמך
באותו הנושא: