תשובה אחת
אני יודעת שאת לא רוצה לשמוע את זה אבל זה מזה לא שווה את זה, היו לי הפרעות אכילה שנתיים ואני עדיין לא לגמרי עבר לי, אבל תאמיני לי שברגע שהאוששתי הבנתי איזה טעות זאת הייתה. אם את רוצה להרזות תאכלי בריא ותתאמני, אולי אפילו תדברי עם דיאטנית, אבל אל תרעיבי את עצמך
אנונימית