5 תשובות
לא זה לפי מגמות מקסימום תיפגשו בהפסקה
זה לא קשור למגמה , אבל כן אני חושבת ישימו אותכם ככה תמיד מביאים את החבר שבחרת העדיפות ראשונה 3>
שואל השאלה:
כי בתכלס אם הם רוצים שאני אבחר חבר לתיכון אז הגיוני שכן לא? אבל מעניין באמת
כי בתכלס אם הם רוצים שאני אבחר חבר לתיכון אז הגיוני שכן לא? אבל מעניין באמת
אנונימית
כן בדרכ דוקא מנסים שיהיה גיוון במגמות בכל כיתה אז אם יש לכן מגמות שונות יש יותר סיכוי שתיהיו ביחד
אבל בכל בית ספר זה שונה
אבל בכל בית ספר זה שונה
שואל השאלה:
כן סבבה אני אשאל אולי
כן סבבה אני אשאל אולי
אנונימית
באותו הנושא: