התחברות
הרשמה
אני משתתפת בתחרויות ריצה, זה בסדר שאני אשים את המדליות בחדר שלי או שזה סתם משויץ?
7 במאי 2021, 10:21
תחרות
תחרויות
ריצה
3 תשובות
תתגאי בעצמך קצת זה לא משוויץ מותר לך להתגאות בעצמך וגם מדליות נועדו שיראו אותם
F
Forill
תשימי זה הכי חמוד
ח
חצי מנורה חצי מטומטמת
תשימי
Z
Zhou Fan
באותו הנושא:
זה בסדר שאני אצא לריצה עם גוזיית ספורט וטייץ (רואים לי תבטן פשוט)?
איך קוראים לסדרה הזאת עם הילדות שמשתתפות בתחרויות יופי והאמהות של הן דוחפות אותן והבנות לא רוצות את זה בהכרח? משהו עם crowns?
אני משתתפת בתחרות ואני מפחדת שאני לא אזכה..
זה בסדר שאני עושה ריצה עם ידיד 3 פעמים בשבוע ויש לי חבר?
אני משתתפת בתחרות כתיבה ו..
אנשים עזרהה,אני משתתפת בתחרות כתיבה ו...
זה בסדר שאני אצא לריצה?
אתם חושבים שזה מגניב שאני משתתפת בתחרות לגו והנבחרת בית ספר שזוכה מקבלת אייפדים לכולם
אני משתתפת בתחרות ציור בפייסבוק עם פרס ואני חייבת לייקים
נתפסו לי הרגליים ויש לי מחר תחרות ריצה , מה לעשות???
כדי לי להישתתף בתחרות ריצה של 2 קילומטר או 5