התחברות
הרשמה
לא הגיבו לי ): מה דעתכם ניגנתי את הסולו של time - Pink Floyd -
קישור מצורף
16 באפריל 2023, 02:31
להקות
pink Floyd
רוק
4 תשובות
יפה
ג
גיםברו
אחלה
tone נחמד
flacko
אהבתי
י
ילדת הגראנג' מסיאטל
ואי מטורףף
H
Hi;;))
באותו הנושא:
מה דעתכם על הסולו החדש שלה ?
ניגנתי את הסולו של השיר time של פינק פלויד מה דעתכם?
מה לדעתכם הסולו גיטרה הכי טוב בכל הזמנים?
מה לדעתכם הסולו גיטרה הכי אייקוני שקיים?
מהו הסולו גיטרה הכי טוב לדעתכם ?
מה דעתכם על הסולו הזה?
מה דעתכם על הסולו?
מה דעתכם על וואן דיירקשן / קריירות הסולו שלהם?
לדעתכם, באיזה שיר יש את הסולו הכי יפה/מדהים/כייפי/ מיוחד/טוב/רועש?
מה דעתכם על הסולו שעשיתי?
דעתכם על הסולו שלי?