11 תשובות
ןואו יש לך טעם טוב, יש המון, של ון היילן היה הכי וואו. זל, איזה מלך
שואל השאלה:
וואן הלן לשלטון d:
וואן הלן לשלטון d:
וואן הלן קל
stairway to heaven
וואן הלן ענקיים ואדי יותר טוב מפייג' אבל הסולו בשיר הזה יותר אייקוני מאצלם
וואן הלן ענקיים ואדי יותר טוב מפייג' אבל הסולו בשיר הזה יותר אייקוני מאצלם
sympathy for the devil
אנונימי
שואל השאלה:
^כןן אבל הוא ממש קל.
^כןן אבל הוא ממש קל.
thunderstruck של ac/dc
הסולו האחרון של november rain
מה נובמבר ראין
סולו חרוש
אולי קצת יפה
אבל מגניב הוא לא
סולו חרוש
אולי קצת יפה
אבל מגניב הוא לא
היא אמרה אייקוני לא מגניב^
אה
טעיתי סליחה
טעיתי סליחה
באותו הנושא: