6 תשובות
תגיד להם שיש עוד דתיים גם בבתי ספר רגילים ושיהיה לך יותר טוב שם
שואל השאלה:
^באמת יש עוד דתיים?
אנונימי
^
בטח, זה תלוי בכיתה נגיד אצלי יש איזה ארבע חמש דתיים בכיתה
תדבר איתם ותסביר להם למה יהיה לך יותר טוב שם
הם תמיד ירצו לטובתך תאמין לי
דתיים בבית ספר מעורב? איך יהיה אם זה נגד היהדות?
לא ממליץ לך בכלל לרדת לבית ספר רגיל.
תקשיב אני לא חושבת שכדאי לך להיות בבית ספר מעורב, מכמה סיבות:
1. זה יקשה עליך להתרכז בגלל הבנות (וגם ההפך) וזה יכול לקלקל אותך חבל
2. יש מלא מקרים שבנים רבים עם החברים שלהם בגלל בנות, ואוהבים לעשות פוזות, וגם הבנות יכולות לעשות עליך פוזות (וגם ההפך)
3. אני הייתי בבית ספר רק עם בנות, אבל בנות לא דתיות(רובן) וזה היה ממש קשה, ואני גם טיפה התקלקלתי בגלל זה, והן תמיד היו מדברות על בנים וזה סתם היה מוציא אותנו מריכוז, בקיצור יותר שווה לך להשאר בבית ספר שיש בו רק בנים, בפרט שהם בסגנון שלך, מקווה שהבנת אותי נכון, יום טוב:)

(וגם לא הבנתי מה העניין ללמוד עם בנות, הכי כיף והכי טוב ללמוד עם אותו המין שלך[אבל זו רק דעתי])