6 תשובות
לא כי זה הגנה עצמית
לא,זאת הגנה עצמית
אנונימית
לא, זו הגנה עצמית.
אבל יש סיכוי שכן היית מואשם בתקיפה, כי אם יכולת להיכנס בו עם האוטו, יכולת גם פשוט לנסוע משם.
אבל יש סיכוי שכן היית מואשם בתקיפה, כי אם יכולת להיכנס בו עם האוטו, יכולת גם פשוט לנסוע משם.
ח ח ח ח ח מקווה שזה לא מסובב על סיפור אמיתי, ולא כי זה הגנה עצמית אני חושבת
אם רואים הוכחה שהוא באה עליך עם מוט ברזל אז בטח שזה הגנה עצמית אבל כדאי אולי לעשות לו נזק בינוני ולא מאוד קשה או להרוג אותו כדי שלא תהיה אשם ברצח לגמרי
לא אם לא הרגת אותו
באותו הנושא: