6 תשובות
לשלוח לו הודעה שאת רוצה לחזור לקשר
אנשים אוהבים כנות ושאומרים להם מה רוצים מהם בלי לערבב אותם
אנשים אוהבים כנות ושאומרים להם מה רוצים מהם בלי לערבב אותם
תקשורת זה הדבר הכי טוב, ספרי לו אעך את מרגישה ותחשבי איתו על זה ביחד
כולה הייתם ידידים
אם הרגשת אליו משהו זה טיפה שונה מסתם ידידים שניתקו קשר
אם הרגשת אליו משהו זה טיפה שונה מסתם ידידים שניתקו קשר
וואי זה ממש תלוי מה קרה בניכם שהתנתק הקשר אם תרצי תוכלי לחפור לי בפרטי בכיף לגבי זה אשמח לעזור
שואל השאלה:
היינו בקטע סוג של
זה מסובך
אם אתם ממש מעוניינים אשכרה לשמוע אני אשמח לספר לכם בפרטי
היינו בקטע סוג של
זה מסובך
אם אתם ממש מעוניינים אשכרה לשמוע אני אשמח לספר לכם בפרטי
אנונימית
בכיף בואי לפרטי
באותו הנושא: