10 תשובות
כלום, עזוב אותו
מניח שהם חזרו או משהו
תשאל אותו
שואל השאלה:
אנחנו כבר חצי שנה מדברים ויוצאים יום יום אחרת לא באמת היה אכפת לי
ואני לא אגיד לו כלום מן הסתם
אנחנו כבר חצי שנה מדברים ויוצאים יום יום אחרת לא באמת היה אכפת לי
ואני לא אגיד לו כלום מן הסתם
אנונימי
הוא בטח בתסביכים בגלל היציאה מהארון
לא אצל כולם זה פשוט (מניסיון)
כמובן שזה לא אומר שהיחס הזה מגיע לך
אני ממליצה לך לעזוב אותו ולהתמקד בחיים שלך ובזוגיות שלך ותנסה להתנתק ממנו, אם הוא ירצה קשר איתך תן לו ליזום את זה כשהוא יהיה פנוי ופתוח לזה רגשית ונפשית
לא אצל כולם זה פשוט (מניסיון)
כמובן שזה לא אומר שהיחס הזה מגיע לך
אני ממליצה לך לעזוב אותו ולהתמקד בחיים שלך ובזוגיות שלך ותנסה להתנתק ממנו, אם הוא ירצה קשר איתך תן לו ליזום את זה כשהוא יהיה פנוי ופתוח לזה רגשית ונפשית
אנונימית
מניסיון סטרייטים מסוקרנים הכי רעילים
ממליצה לך להתרחק ממנו ולחכות או ללכת למצוא מישהו שיותר טוב לך
ממליצה לך להתרחק ממנו ולחכות או ללכת למצוא מישהו שיותר טוב לך
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא יצא מהארון
כאילו ליטרלי אף אחד לא יודע שהוא גם בקטע של בנים והוא אף פעם גם לא היה עם בן וכל הדבר הזה חדש לו בגלל זה אנחנו כבר חצי שנה ואין כמעט התקדמות
וכן אני לא אדבר איתו על זה כל עוד אנחנו לא ביחד רשמית
הוא לא יצא מהארון
כאילו ליטרלי אף אחד לא יודע שהוא גם בקטע של בנים והוא אף פעם גם לא היה עם בן וכל הדבר הזה חדש לו בגלל זה אנחנו כבר חצי שנה ואין כמעט התקדמות
וכן אני לא אדבר איתו על זה כל עוד אנחנו לא ביחד רשמית
אנונימי
הוא הומו/בי בארון. פשוט מפחד אז כנראה חזר לאקסית או כדי שלא "יחשדו" בו או שירגיש "טוב" עם עצמו
אז אין ממש מה לעשות חוץ מלדבר איתו על זה או להתעלם מזה או להתרחק ממנו אני הייתי מתרחקת כי אני סתם פחדנית אבל אני מקווה שתעשה מה שנכון לך:)
תעזוב אותו
באותו הנושא: