10 תשובות
מה הקשר סימן מאלוהים אובייסלי אנחנו צריכים להפסיק להלחם אבל אם צד אחד יפסיק השני ישטח אותו אל תהיה תמים
שואל השאלה:
^^^אני חושב שלא הבנת לא דיברתי על הגויים דיברתי עלינו, על העם היהודי
אנונימי
שואל השאלה:
עם כל מה שקורה עכשיו פה
אנונימי
לדעתי זה סימן זה בטוח!
כול הבעיות שיש לנו כאן זה עניין של אנחנו לא מאוחדים!
לדעתי זה סימן שאנחנו צריכים להתאחד ולחזק את הקשר שלנו
לא, זוהי חופשת חג והרבה משפחות יוצאות לחגוג ולטייל, אז ככה שאם איזה אסון כזה או אחר תופס אותם לצערינו זה לוקח אותם ביחד.
שואל השאלה:
^^כן אבל 4 או 3 פעמים שיש דברים כאלה אחים נהרגים וברצף גם זה נראה הגיוני? זה ממש מוזר
אנונימי
^אם להסתכל על מה שרשמתי ניתן להבין שאכן הגיוני.
^^לא באירוע אחריי אירוע
כן!!
~MB