11 תשובות
לכי לישון עכשיו
מחר יום שבת תנסי להכריח את עצמך ללכת לישון מוקדם
לכי לישון מוקדם היום
שואל השאלה:
ואז אני לא ארדן בליחה
ואז אני לא ארדן בליחה
שואל השאלה:
מחר יום ראשון
מחר יום ראשון
אני באותו מצב איתך לצערי
פשוט תכריח את עצמך לישון בשעה נורמלית ותשים שעון מעורר ותשתה קפה או משהו שיעיר אותך
פשוט תכריח את עצמך לישון בשעה נורמלית ותשים שעון מעורר ותשתה קפה או משהו שיעיר אותך
תשארי ערה עד הלילה ותלכי לישון בערב, באיזור 10-11
שימי כמה שעונים מעוררים וזה אמור לעזור
שימי כמה שעונים מעוררים וזה אמור לעזור
אני הולכת לישון בשש וקמה ב4 בצהריים
לישון ב2 לקום ב10 זה עוד מצב טוב. אני היום הלכתי לישון ב6:30 קמתי 17:00
מקווה בשבילך שכבר הלכת לישון
לכולם אני חושבת השתבשה השינה הנה אני עדיין ערה
באותו הנושא: