6 תשובות
למה את צריכה להגיד להם
היי אמא אני רוצה להסתובב עם בנים למרות שאני בחברה רק של בנות
פשוט תעשי את זה
אני מזדהה
והם פשוט גילו לבד ולא היה אכפת להם, הם רק אמרו שפשוט לשמור על עצמינו..
אם את צריכה עוד עזרה את מוזמנת לפרטי נפרט לך יותר
תלכי בהתחלה בלי שהם יודעים כדי לראות איל זה ואם זה כיף לך אז תספרי לאמא ואז לאבא
ברור שלא לומר להם דבר כזה זה ישבור להם את הלב הרי כתוב "קשה תרבות רעה בביתו של אדם יותר ממלחמת גוג ומגוג" ומשפחה דתיה שרואה איך הילדה שלה רוצה לעבור על הלכות חמורות רק בגלל היצר זה ישבור אותם אל תגידי להם דבר כזה